Mobile search icon
Eurofins Suomi >> Uutiset >> Tiedote: Muutoksia Eurofinsin teollisuusanalytiikan yritysrakenteissa

Tiedote: Muutoksia Eurofinsin teollisuusanalytiikan yritysrakenteissa

Sidebar Image

Teollisuusanalytiikkamme yritysrakenteisiin on tehty muutoksia Eurofins-yhtiöiden liiketoiminnallisen rakenteen selkeyttämiseksi. Eurofins Labtium Oy:n Espoon laboratorio on 30.11.2021 siirretty liikkeenluovutuksella Eurofins Nab Labs Oy:n osaksi. Muutoksella keskitetään näiden yritysten teollisuuden, erityisesti metsäteollisuuden analytiikkapalveluita Eurofins Nab Labs Oy:n alle.

Uusia nimityksiä ja analytiikan painopisteitä liikeluovutuksen myötä

Espoon laboratorion yksikönpäälliköksi on nimitetty Outi Kari, joka toimii myös Rauman ja Porin yksikönpäällikkönä. Eurofins Labtium Oy keskittyy liikkeenluovutuksen myötä liiketoiminnassaan kaivannaisteollisuuden ja malminetsinnän analytiikkapalveluihin.

Eurofins Labtium Oy:n oma tuotanto tehdään jatkossa Sodankylän laboratoriossa, ja lisäksi yritys kehittää palvelutuotantoaan muiden Eurofins-yhtiöiden analytiikan tuella. Eurofins Labtium Oy:n oma tuotanto tehdään jatkossa Sodankylän laboratoriossa, ja lisäksi yritys kehittää palvelutuotantoaanmuiden Eurofins-yhtiöiden analytiikan tuella.

Eurofins Labtium Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on 30.11.2021 alkaen nimetty Jari Hietala, joka jatkaa myös
Eurofins Nab Labs Oy:n toimitusjohtajana. Tiina Hausalo jatkaa toistaiseksi Eurofins Labtium Oy:n palveluksessa
tehtävänimikkeenään Senior Advisor.

Lisätietoja: